Merhabalar , 2 yıldır superonline adsl/vdsl kullanıyorum. 2 gün önce kapım çalındı ve fiber internet hakkında bilgi verdi genç bir arkadaş , yeni tarifeye geçeceğimi , fiber internet kullanacağımı ve eski aboneliğimin ücretsiz iade olacağını belirtti.
bende geçiş yapmak istedim , evime gelip kurulumu yaptılar sağolsunlar , buraya kadar sorun yok.
Sabahtandır internet erişimim olmadığı için müşteri hizmetlerini aradım. Şans eseri bana 2 aktif aboneliğimin olduğu söylendi , kontrol ettiğimde harbiden de 2 aboneliğim var. İptal etmek istediğimde 1000₺ ye yakın para istiyorlar , tekrar aradım durumu belirttim. Bayi hakkında şikayetçi oldular. İptal etmek için uğraşacaklarını söylediler.
bu genç arkadaş prim için , paket değişikliği değilde yeni abonelik yapmış bana. Aynı şekilde alt katımda bulunan bakkal sahibinede. Ben olayı anlayınca hemen gelip onunda kontrol ettim. Oda aynı şekilde
bu arkadaşın numarası mevcut , yarın arayıp buluşmak isteyeceğim 😊 sizce bu arkadaşa napmalı ?
Bu superonline satıcısına ne yapayım şimdi ben ??
17
●618
- 17-08-2023, 00:12:08Anladım hocam ben hiç merak etmeyinMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Firma çözüm için şikayet kaydı açtı , bakalım yarın bende çSeyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam şiddetin her türlüsüne karşıyım , ince bir ayar lazım sadece arkadaşaGokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-08-2023, 01:26:00Zaten işlemi iptal etmek için talep gönderdim , ama işlemi ben yapmışım gibi gözüktüğü için iptal olmama şansı var hocam, can sıkan mevzu buKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-08-2023, 01:27:47Hocam benzerini telekomda yaşamıştım. Kimden kaynaklandığı önemli değil. Hemen müşteri hizmetlerini ara ve iptal etmelerini söyle.Yusuf35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle