Teşvik edici olmamak için susuyorum sen anladın
Anladım hocam ben hiç merak etmeyin
Elemanın yaptığı bildiğin nitelikli dolandırıcılık. Firma sesini çıkarmadan her şeyi düzeltmeli her ne kadar bilgisi olmasa da sonunda kendi adına çalışıyor çalışan.
Firma çözüm için şikayet kaydı açtı , bakalım yarın bende ç
Şiddet uygulamayın ama o kazandığı paranın helal olmadığını öğrenmesi lazım. Bu bildiğin d0landırıcılık
Yok hocam şiddetin her türlüsüne karşıyım , ince bir ayar lazım sadece arkadaşa