Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşvik edici olmamak için susuyorum sen anladın
Anladım hocam ben hiç merak etmeyin

Seyit25 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elemanın yaptığı bildiğin nitelikli dolandırıcılık. Firma sesini çıkarmadan her şeyi düzeltmeli her ne kadar bilgisi olmasa da sonunda kendi adına çalışıyor çalışan.
Firma çözüm için şikayet kaydı açtı , bakalım yarın bende ç

Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şiddet uygulamayın ama o kazandığı paranın helal olmadığını öğrenmesi lazım. Bu bildiğin d0landırıcılık
Yok hocam şiddetin her türlüsüne karşıyım , ince bir ayar lazım sadece arkadaşa