Forumda hitli web site hizmeti veren bir kişiyle anlaşmadan önce, önceki müşterileriyle iletişime geçtim inanır mısınız? 8 kişiye mesaj attım 8 de memnun kalmamış ya da kapatmışlar siteyi.
Demek istediğim hala bu ticareti yapıyor ve yeni gelen insanlarda mağdur olacak. Siz siz olun bir şey satın almadan önce, önceki müşterileriyle iletişime geçiniz.
Doğru diyorsunuz hocam konusuna memnuniyetsizliği yorum atamıyoruz çünkü. Ne zaman yorum yapsam memnuniyetsizliğimi dile getiren, hep silindi bir sebep bulunup. Dikkat etmekte çok fayda var, dediğiniz taktik iyi bir taktik
Ben kendi sitemde sayfanın en altına footer'a Facebook yorum kutusu koydum insanlar özgürce yorum, değerlendirme yapabilsin diye. Çünkü Facebook yorumlarına müdahale edemiyorsunuz. https://elementorprolisans.com
Doğru diyorsunuz hocam konusuna memnuniyetsizliği yorum atamıyoruz çünkü. Ne zaman yorum yapsam memnuniyetsizliğimi dile getiren, hep silindi bir sebep bulunup. Dikkat etmekte çok fayda var, dediğiniz taktik iyi bir taktik
+1 diyorum hocam elinize sağlık yazsam aynı şeyleri yazacaktım.