• 16-08-2023, 09:30:32
    #1
    Forumda hitli web site hizmeti veren bir kişiyle anlaşmadan önce, önceki müşterileriyle iletişime geçtim inanır mısınız? 8 kişiye mesaj attım 8 de memnun kalmamış ya da kapatmışlar siteyi.
    Demek istediğim hala bu ticareti yapıyor ve yeni gelen insanlarda mağdur olacak. Siz siz olun bir şey satın almadan önce, önceki müşterileriyle iletişime geçiniz.
    • aspetbiebs
    • ELEMENTOR
    • umay3707
    aspetbiebs, ELEMENTOR, umay3707 ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 16-08-2023, 09:31:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    En azından siz etkilenmediniz. Geçmiş olsun.
  • 16-08-2023, 09:32:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Doğru diyorsunuz hocam konusuna memnuniyetsizliği yorum atamıyoruz çünkü. Ne zaman yorum yapsam memnuniyetsizliğimi dile getiren, hep silindi bir sebep bulunup. Dikkat etmekte çok fayda var, dediğiniz taktik iyi bir taktik
  • 16-08-2023, 09:40:01
    #4
    Ben kendi sitemde sayfanın en altına footer'a Facebook yorum kutusu koydum insanlar özgürce yorum, değerlendirme yapabilsin diye. Çünkü Facebook yorumlarına müdahale edemiyorsunuz.
    https://elementorprolisans.com
  • 16-08-2023, 09:47:12
    #5
    aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru diyorsunuz hocam konusuna memnuniyetsizliği yorum atamıyoruz çünkü. Ne zaman yorum yapsam memnuniyetsizliğimi dile getiren, hep silindi bir sebep bulunup. Dikkat etmekte çok fayda var, dediğiniz taktik iyi bir taktik
    +1 diyorum hocam elinize sağlık yazsam aynı şeyleri yazacaktım.
  • 16-08-2023, 11:00:34
    #6
    Haklısın hocam dikkat etmek gerek.
  • 16-08-2023, 11:19:52
    #7
    Bence de en iyi yöntem olur.