Ben kendi sitemde sayfanın en altına footer'a Facebook yorum kutusu koydum insanlar özgürce yorum, değerlendirme yapabilsin diye. Çünkü Facebook yorumlarına müdahale edemiyorsunuz.
https://elementorprolisans.com