Doğru diyorsunuz hocam konusuna memnuniyetsizliği yorum atamıyoruz çünkü. Ne zaman yorum yapsam memnuniyetsizliğimi dile getiren, hep silindi bir sebep bulunup. Dikkat etmekte çok fayda var, dediğiniz taktik iyi bir taktik
+1 diyorum hocam elinize sağlık yazsam aynı şeyleri yazacaktım.