aspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru diyorsunuz hocam konusuna memnuniyetsizliği yorum atamıyoruz çünkü. Ne zaman yorum yapsam memnuniyetsizliğimi dile getiren, hep silindi bir sebep bulunup. Dikkat etmekte çok fayda var, dediğiniz taktik iyi bir taktik
+1 diyorum hocam elinize sağlık yazsam aynı şeyleri yazacaktım.