• 14-08-2023, 18:43:36
    #1
    M2 macbook pro kullanıyorum. Hava 35 derece ama ev pek sıcak değildi handbrake’de 3gb lik videoyu küçültmeye çalışıyordum sadece, fanları çalışmaya başladı yaklaşık 6 aydır bir sürü program açtım aynı anda bile kullandım ilk defa bugün duydum bi garip oldum programı da laptobu da kapattım 😃
  • 14-08-2023, 18:44:59
    #2
    Bayimiz Ol Para Kazan 🔥
  • 14-08-2023, 18:45:52
    #3
    büyük işlemler yaparken fan sesi duymanız iyi bir şey hocam, esas sorun duymamakta duymuyorsanız fanlarda sıkıntı vardır. yeni almışsınız güle güle kazasız belasız kullanın
  • 14-08-2023, 18:47:10
    #4
    OlcayOzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük işlemler yaparken fan sesi duymanız iyi bir şey hocam, esas sorun duymamakta duymuyorsanız fanlarda sıkıntı vardır. yeni almışsınız güle güle kazasız belasız kullanın
    teşekkür ederim hocam, birden ısınıp fanlar çalışınca dedim yakmayalım 😂
  • 14-08-2023, 18:49:45
    #5
    Konuyla alakalı youtube a bakayım dedim şöyle bir video buldum


    https://youtu.be/7p9NxJdrBl8
  • 14-08-2023, 18:56:43
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Bende alali 1.5 yil oldu ilk defa sesini 1 ay once duymustum xcode ile ugrasirken saskinlikla ses monitorden geliyor sanmistim basta. Monsterden gecip sifir ses takilan birinin saskinligini tahmin edin.
  • 14-08-2023, 19:55:54
    #7
    Ben de M2 Air kullanıyorum. Genel olarak Web ve Mobil geliştirmeleri ve Adobe programlarını kullanıyorum. Fansız model olmasına rağmen bu yaz aylarında çok çok nadir az biraz ısınma oluyor o kadar.