Macbook pronun ilk defa fan sesini duydum
6
●254
- 14-08-2023, 18:43:36M2 macbook pro kullanıyorum. Hava 35 derece ama ev pek sıcak değildi handbrakede 3gb lik videoyu küçültmeye çalışıyordum sadece, fanları çalışmaya başladı yaklaşık 6 aydır bir sürü program açtım aynı anda bile kullandım ilk defa bugün duydum bi garip oldum programı da laptobu da kapattım 😃
- 14-08-2023, 18:47:10teşekkür ederim hocam, birden ısınıp fanlar çalışınca dedim yakmayalım 😂OlcayOzan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2023, 18:49:45
- 14-08-2023, 18:56:43Bende alali 1.5 yil oldu ilk defa sesini 1 ay once duymustum xcode ile ugrasirken saskinlikla ses monitorden geliyor sanmistim basta. Monsterden gecip sifir ses takilan birinin saskinligini tahmin edin.
- 14-08-2023, 19:55:54Ben de M2 Air kullanıyorum. Genel olarak Web ve Mobil geliştirmeleri ve Adobe programlarını kullanıyorum. Fansız model olmasına rağmen bu yaz aylarında çok çok nadir az biraz ısınma oluyor o kadar.
yeni almışsınız güle güle kazasız belasız kullanın