M2 macbook pro kullanıyorum. Hava 35 derece ama ev pek sıcak değildi handbrake’de 3gb lik videoyu küçültmeye çalışıyordum sadece, fanları çalışmaya başladı yaklaşık 6 aydır bir sürü program açtım aynı anda bile kullandım ilk defa bugün duydum bi garip oldum programı da laptobu da kapattım 😃