Ben de M2 Air kullanıyorum. Genel olarak Web ve Mobil geliştirmeleri ve Adobe programlarını kullanıyorum. Fansız model olmasına rağmen bu yaz aylarında çok çok nadir az biraz ısınma oluyor o kadar.