• 14-08-2023, 02:24:55
    #10
    Büyük şehirlerde imkanı yok geçinemez. Bekar dahi geçinemez. Bu gidişle köye gitcez dicem köyde kalmadı beton oldu heryer
  • 14-08-2023, 02:25:00
    #11
    büyük şehirlerin merkezi yerinde genelde bekar tek kişi asgari ücretli kalmadı ya şehre uzak yerlerdeler uygun ev kirasi vs yada köylere döndü çoğu vatandaş.
    Diğer türlü aileler ise 2 kişi çalışıp geçiniyorlar. diğer türlü imkansız.
  • 14-08-2023, 02:25:50
    #12
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Büyük şehirlerde imkanı yok geçinemez. Bekar dahi geçinemez. Bu gidişle köye gitcez dicem köyde kalmadı beton oldu heryer
    Köye geçsen hocam nasıl iş yapıcaksın ki hazır kurulu bi sistem olsa köyde rahatta ben Denizli gibi biryerde yaşıyorum o bile yetmiyor İzmir İstanbul'u düşünemiyorum
  • 14-08-2023, 02:26:41
    #13
    Tartaros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük şehirlerin merkezi yerinde genelde bekar tek kişi asgari ücretli kalmadı ya şehre uzak yerlerdeler uygun ev kirasi vs yada köylere döndü çoğu vatandaş.
    Diğer türlü aileler ise 2 kişi çalışıp geçiniyorlar. diğer türlü imkansız.
    Büyükşehir de geçinmek zor ya kirası ayrı dert sitede yaşıyorsan aidat bile koyuyor ufak bir miktar olsa bile
  • 14-08-2023, 02:32:04
    #14
    nihatozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu şükretmek olamaz be hocam ben böyleyken onları düşünmek zor geliyor içine dokunuyor insanın


    Tabi geçinemeyen insan isyan etmesi gerekirken susup kalıyor böyle olduğu içinde hayla geçinemiyorlar
    hocam yaşıtız bende 20 yaşındayım dışarıdan yemek yiyoruz sigaramızı içiyoruz yeri geliyor taksiye biniyoruz çikolata gofret yiyoruz, mekana gidiyoruz çikolata gofret diyip te geçmeyın 3 parça 50 tl zaten. O Ev geçindirmeye çalışan baba belki tıraş bile olmuyor tıraş bıçağı almıyor her şeyden kısarak hayatta kalmaya çalışıyor
  • 14-08-2023, 02:33:28
    #15
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Umurumda değil valla.
    Ben çatır çatır geçiniyorum.
    Geçinemeyen şükretsin.
    Geçinemeyen şükretsin mi ? neden ? kime şükredicek ?

    abicim şaka mısınız siz ya? Şükretsin ne demek.
  • 14-08-2023, 02:33:59
    #16
    deifoslive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yaşıtız bende 20 yaşındayım dışarıdan yemek yiyoruz sigaramızı içiyoruz yeri geliyor taksiye biniyoruz çikolata gofret yiyoruz, mekana gidiyoruz çikolata gofret diyip te geçmeyın 3 parça 50 tl zaten. O Ev geçindirmeye çalışan baba belki tıraş bile olmuyor tıraş bıçağı almıyor her şeyden kısarak hayatta kalmaya çalışıyor
    Hocam sigara alsan günlük 1 paket içsen zaten ayda o ne kadar ediyor sadece bu gezmesi var toplu taşıma büyükşehirlerde ne kadar olmuş zaten onun dışı yeme içme çarşıya çık hiç yoktan 100 200 gidiyor
  • 14-08-2023, 02:42:57
    #17
    Hocam yeni kiracı olmakta zor eskisi olsan pek işlemez 5 6 bin TL bile şuanda büyük para 2 kişi çalışsan kaldı 16 17 bin TL ki zaten buda neyine yetcek evliysen çocuğun da varsa hamburgeri geçtim çocuk bezi sadece ne kadar olmuş
  • 14-08-2023, 03:08:09
    #18
    serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam olsun,

    Umurumda değil valla.
    Ben çatır çatır geçiniyorum.
    Geçinemeyen şükretsin.
    “akil yasta degil bastadir” atasozu icin tez olarak kullanacagim, tesekkurler.