nihatozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bu şükretmek olamaz be hocam ben böyleyken onları düşünmek zor geliyor içine dokunuyor insanın


Tabi geçinemeyen insan isyan etmesi gerekirken susup kalıyor böyle olduğu içinde hayla geçinemiyorlar
hocam yaşıtız bende 20 yaşındayım dışarıdan yemek yiyoruz sigaramızı içiyoruz yeri geliyor taksiye biniyoruz çikolata gofret yiyoruz, mekana gidiyoruz çikolata gofret diyip te geçmeyın 3 parça 50 tl zaten. O Ev geçindirmeye çalışan baba belki tıraş bile olmuyor tıraş bıçağı almıyor her şeyden kısarak hayatta kalmaya çalışıyor