büyük şehirlerin merkezi yerinde genelde bekar tek kişi asgari ücretli kalmadı ya şehre uzak yerlerdeler uygun ev kirasi vs yada köylere döndü çoğu vatandaş.
Diğer türlü aileler ise 2 kişi çalışıp geçiniyorlar. diğer türlü imkansız.