hocam yaşıtız bende 20 yaşındayım dışarıdan yemek yiyoruz sigaramızı içiyoruz yeri geliyor taksiye biniyoruz çikolata gofret yiyoruz, mekana gidiyoruz çikolata gofret diyip te geçmeyın 3 parça 50 tl zaten. O Ev geçindirmeye çalışan baba belki tıraş bile olmuyor tıraş bıçağı almıyor her şeyden kısarak hayatta kalmaya çalışıyor
Hocam sigara alsan günlük 1 paket içsen zaten ayda o ne kadar ediyor sadece bu gezmesi var toplu taşıma büyükşehirlerde ne kadar olmuş zaten onun dışı yeme içme çarşıya çık hiç yoktan 100 200 gidiyor