• 20-05-2009, 09:58:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    TTnet Abone olurken 2 Yıllık Sözleşme hakkında bir sorum olacaktı.?

    Ttnete abone olacağım ama ben 2 yıllık sözleşmeyi imzalamak istemiyorum?
    niye derseniz yazlığa PC götürmek istiyorum yazlıktata 4-5 ay kalacağımız için 5 ay sonunda kapattırmak isteyeceğim.

    sözleşmeyi imzalamasak sonuç ne olacak biraz bilgiye ihtiyacım var?

    Şimdiden Teşekkür ederim cevap yazanlara
  • 20-05-2009, 10:22:37
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Kampanyalardan yararlanamassın. Modemi kendin alman lazım. Kurulum ücreti ödemen lazım.
    Bende 2 yıl sözleşme yapan kurbanlardan biriyim para yoktu o zaman modeme falan para vermek istemedim imzaladık
  • 20-05-2009, 10:28:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kampanyalardan yararlanamassın. Modemi kendin alman lazım. Kurulum ücreti ödemen lazım.
    Bende 2 yıl sözleşme yapan kurbanlardan biriyim para yoktu o zaman modeme falan para vermek istemedim imzaladık

    Toplam ne kadara mall olur aceba? modem kurulum vs
  • 20-05-2009, 10:33:38
    #4
    Kurulum ücreti Tüm bağlantı hızları için 26,81 TL 'dir.
    Modemler ise 1-24 TL arası Hepsiburada bulabilirsin Aras ile 3.5 TL Kargo Yurtiçi ile 7 TL kargo parası verirsin.
  • 20-05-2009, 10:38:14
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    Adam akıllı bir kablolu modem için 75-100 lira, Kablosuz için 150 lira vermen gerekir.
  • 20-05-2009, 10:43:09
    #6
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam akıllı bir kablolu modem için 75-100 lira, Kablosuz için 150 lira vermen gerekir.
    nie sonuçda verimerkezinde kullanmıyacak.
    en fazla alca 8mb/s hız paketi
    aldı modem o hızı destekler adsl2 modemine gerek yok 16 32 mb/s almıyacak ya 4-5 ay için o kadar para verilmez uzun süre kullancam diyorsa tabi alsın uygun fiyat demiş ama.
  • 20-05-2009, 10:45:47
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Alacağı verinin boyutu için kaliteli modem alınmaz istersen 512 kbit hızda internet kullan sürekli kopan kendini yeniden başlatan yada kablosuzu yan odada çekmeyen bir modemi at çöpe.
  • 20-05-2009, 10:51:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    BU MODEM

    Sizce nasıl ? idare edermi 5 ay
  • 20-05-2009, 11:08:37
    #9
    NeFR3T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BU MODEM
    Sizce nasıl ? idare edermi 5 ay
    Sppedtouch alcatelin ürünü bildiğim kadarıyla,5 yıldır kullanıyorum speedtouch modem,hiç sorun olmadı
    Zaten alınacak markalar belli;
    ZyXel,Speedtouch,Airtires...