TTnet Abone olurken 2 Yıllık Sözleşme hakkında bir sorum olacaktı.?
Ttnete abone olacağım ama ben 2 yıllık sözleşmeyi imzalamak istemiyorum?
niye derseniz yazlığa PC götürmek istiyorum yazlıktata 4-5 ay kalacağımız için 5 ay sonunda kapattırmak isteyeceğim.
sözleşmeyi imzalamasak sonuç ne olacak biraz bilgiye ihtiyacım var?
Şimdiden Teşekkür ederim cevap yazanlara
TTnet Abone olurken 2 Yıllık Sözleşme hakkında ?
14
●2.952
- 20-05-2009, 10:22:37Kampanyalardan yararlanamassın. Modemi kendin alman lazım. Kurulum ücreti ödemen lazım.
Bende 2 yıl sözleşme yapan kurbanlardan biriyim para yoktu o zaman modeme falan para vermek istemedim imzaladık
- 20-05-2009, 10:28:21Üyeliği durdurulduElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Toplam ne kadara mall olur aceba? modem kurulum vs - 20-05-2009, 10:33:38Kurulum ücreti Tüm bağlantı hızları için 26,81 TL 'dir.
Modemler ise 1-24 TL arası Hepsiburada bulabilirsin Aras ile 3.5 TL Kargo Yurtiçi ile 7 TL kargo parası verirsin. - 20-05-2009, 10:38:14Adam akıllı bir kablolu modem için 75-100 lira, Kablosuz için 150 lira vermen gerekir.
- 20-05-2009, 10:43:09nie sonuçda verimerkezinde kullanmıyacak.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en fazla alca 8mb/s hız paketi
aldı modem o hızı destekler adsl2 modemine gerek yok 16 32 mb/s almıyacak ya 4-5 ay için o kadar para verilmez uzun süre kullancam diyorsa tabi alsın uygun fiyat demiş ama. - 20-05-2009, 10:45:47Alacağı verinin boyutu için kaliteli modem alınmaz istersen 512 kbit hızda internet kullan sürekli kopan kendini yeniden başlatan yada kablosuzu yan odada çekmeyen bir modemi at çöpe.
- 20-05-2009, 11:08:37Sppedtouch alcatelin ürünü bildiğim kadarıyla,5 yıldır kullanıyorum speedtouch modem,hiç sorun olmadıNeFR3T adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Zaten alınacak markalar belli;
ZyXel,Speedtouch,Airtires...