Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kampanyalardan yararlanamassın. Modemi kendin alman lazım. Kurulum ücreti ödemen lazım.
Bende 2 yıl sözleşme yapan kurbanlardan biriyim para yoktu o zaman modeme falan para vermek istemedim imzaladık

Toplam ne kadara mall olur aceba? modem kurulum vs