TTnet Abone olurken 2 Yıllık Sözleşme hakkında bir sorum olacaktı.?

Ttnete abone olacağım ama ben 2 yıllık sözleşmeyi imzalamak istemiyorum?
niye derseniz yazlığa PC götürmek istiyorum yazlıktata 4-5 ay kalacağımız için 5 ay sonunda kapattırmak isteyeceğim.

sözleşmeyi imzalamasak sonuç ne olacak biraz bilgiye ihtiyacım var?

Şimdiden Teşekkür ederim cevap yazanlara