WhatsApp d*landırıcıları ne ayak? :D
27
●1.546
- 12-08-2023, 03:33:01Geçenlerde arkadaşıma mesajı atıp telefonuna yerleşmişler. Tanımadığınız numaralardan mesajları açmayın direkt silin.
- 12-08-2023, 03:37:29Açar ss leri gösteririm dert değilBilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2023, 03:40:24Yaptığınız işin vergisini veriyor musunuz? Aldığınız paraya fatura kestiniz mi? Para aldığınız kişiyi tanıyor musunuz?Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani ekran görüntülerini gösteririm diyerek hiçbir şey kazanamazsınız, aldığınız hesaba iade etmenizi öneririm.
Göstermelik bir ifadenizi alırlar zaten cezanız bellidir, üç gün sonra da para cezanız eve gelir. Kolay gelsin. - 12-08-2023, 03:41:33Faturasını keserim çok isterlerse dert değil hocamBilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2023, 03:45:13Hocam bilginiz yok belli ki. Kime neye fatura keseceksiniz? Vergi levhanız ne üzerine de siz ne iş yaptınız? Çevrede birkaç kişinin başına geldiği için tavsiye veriyorum, ceza yemeniz ya da yememeniz beni ilgilendirmiyor. "60 TL için 20.000 TL ödenir mi?" diye konu açarsınız yakında.Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolaylıklar.
- 12-08-2023, 03:47:41Vergi levham yazılım reklam vb hizmetleri kapsıyor benden 3 tane video ya like atmamı istediler attım parayı gönderdiler bu kadar, burada 60 liraya karşılık 20.000 lira ceza yememize sebep olan ne var?BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2023, 03:49:332017 yılında bir makale karşılığında yaklaşık 17 TL para geldi hesabıma. 2020 yılında fatura kesilmediği, gözden kaçtığı için ve gönderen kişi bahisçi olduğundan, hesap çalıntı olduğundan dolayı 3 sene evvel 6400 küsür TL ceza yedim. Tanımıyorum, hatırlamıyorum desem de sadece göstermelik ifade alındı ve cezayı faiziyle ödemek durumunda kaldım. Yani kesinlikle sizi dinlemezler, ki geçmiş forum konularına bakarsanız cezalar gelmeye başlamış. İyi geceler.Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2023, 03:50:38Fark etmez hocam gelirse de öder itiraz eder geri alırız faizi ile canınız sağ olsun geçmiş olsun bu aradaBilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle