Hesaba çekecek kadar salak değillerdir.
Temiz iş yapıyorlar.
Onlar yok! Alan ve Veren var! Veya Veren ve Alan var!
Buna inananlar ile büyük vurgunu, TELEGRAM üzerinden yapıyorlardır.
Kendi hesaplarına çekecek kadar salak değillerdir demiş olayım yine...
kendi hesaplarına değil zaten hocam ya ç*lıntı hesap ya kiralık hesap manasında dedim