Serdenci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açar ss leri gösteririm dert değil
Yaptığınız işin vergisini veriyor musunuz? Aldığınız paraya fatura kestiniz mi? Para aldığınız kişiyi tanıyor musunuz?
Yani ekran görüntülerini gösteririm diyerek hiçbir şey kazanamazsınız, aldığınız hesaba iade etmenizi öneririm.
Göstermelik bir ifadenizi alırlar zaten cezanız bellidir, üç gün sonra da para cezanız eve gelir. Kolay gelsin.