• 09-08-2023, 13:02:20
    #37
    böbrekler idrarı süzemezse idrar kana karışır ve garip hareketlere (sinir hali, delirme benzeri vb.) neden olabilir? Böbrek taşıda çok fazla ağrı yapar. Ama bunu forumda çözmeniz imkansız. Her söylediğimiz yanlış birşeye neden olabilir.

    Uzun süre şiddetli ağrıya katlanmak zorunda kalan bir kişinin psikolojisi bozulur.

    Bu yüzden annenizin hastaneye yatışına ikna edin. 112'den olmazsa destek alın. Şifasını bulur inşallah ağrılarını azaltıp tedavi yanıt verirse sakinleşecektir.

    Şimdi aklıma geldi evde sağlık hizmeti var. En azından ağrılarını geçirmek ve sakinleştirici için evde destek alabilirsiniz.

    Sağlık bakanlığı evde bakım sağlık 444 38 33 , kan tahlili iğne vb. bu şekilde güvenli bulduğu ortamda (evde) hastaneye gitmeden bir noktaya kadar tedavi alabilir.

    https://saglik.ibb.istanbul/evde-saglik-hizmeti-2-2/
    • pinbtc
    pinbtc bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 09-08-2023, 13:27:38
    #38
    Geçmiş olsun.
  • 09-08-2023, 13:43:58
    #39
    allah şifa versin geçmiş olsun hocam
  • 09-08-2023, 15:37:46
    #40
    Dostum en iyi şifa psikolojik destektir. Bazen insan bu desteği ummadığı bir yerde bulmaktadır. Öncelikle kafasını dağıtmasını sağlaman lazım. Yangın günleri diye bir dizi var son dönemde benim annem babamda aynı buğranı yaşadılar. Yangın Yeri dizisi şu meşhur independenta yangını olayının yaşandığı sıralarda geçen bir hikayeyi anlatıyor. Bizimkiler onunla biraz eski günlere gitti de neşelerini buldular.

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Indepe...er_kazas%C4%B1


    https://www.youtube.com/watch?v=dTSh2E5QOkQ


    Belki annen için faydası olur.

    Bizimkiler seçim sonrası yaşanan zamlardan dolayı biraz kafayı yediler ama şimdi iyiler.
  • 09-08-2023, 17:57:27
    #41
    çok geçmiş olsun. acilden önce böyle bir durum yokken acilde geçirilen zaman sonrası davranışları değişmeye başlamışsa belki de büyükailenizi hastanede kaybetmiş olmanızdan etkilenmiş ve psikolojik hasar almış olabilir.

    sağlık durumu, ağrıları iyiye gidiyor bu konuda sorun yoksa, sadece davranışlarında değişiklik başladıysa konuyla ilgili şahsi olarak gidip görüşme ayarlamanız, tavsiyeleri dinlemeniz ve kendisine yardımcı olmanız uygun olabilir. randevu alın, geçmişteki durumlarınızı anlatın, acil sonrası annenizdeki değişikliklerden bahsedin, hastaneye kesinlikle gelmek istemediğini haliyle sizin kendi çapınızda bir şeyler yapmaya çalışacağınızı söyleyin, bir yol haritası çıkarmaya çalışırlar muhtemelen. siz de en azından biçare beklemez, uzman görüşü alırsınız.
  • 09-08-2023, 19:16:36
    #42
    backlinkmatik.com
    çok geçmiş olsun hocam, durumunuz zor, bol sabır ve güç diliyorum, acilen bir şekilde profesyonel destek almanız lazım herkesin dediği gibi, daha fazlasını demek de forum ahalisini aşar zaten
  • 09-08-2023, 19:50:12
    #43
    Geçmiş olsun
  • 09-08-2023, 20:22:35
    #44
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok geçmiş olsun.
    Geçmeyen karın ağrısı varsa önemseyin.
    Gitmiyorum diye bir şey yok sözü geçen birisi gelsin doğru hastaneye gidin.
    Benim arkadaşımda olmuştu Apandistin patlayacak dedim geçer dedi o gece doktora gitmiş tahlil falan yaptırmış gece bişeyin yok deyip yollamışlar ertesi gün yine geldi işe hala aynı ağrıdan bahsediyor götürdüm başka hastaneye 2 saat sonra ameliyata aldılar biraz daha geç kalsak patlayacaktı.

    Apandist olabilir elle baskı yaparak anlayabilirsiniz.
    Ama daha farklı şeyde olabilir.

    Hastaneye gidin bir şekilde:
    Çok teşekkür ederim... şimdi daha da iyiye gitmeye başladı çok şükür


    BadTrips adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rabbim acil şifalar versin hocam bir hekimle görüşün bu durumu isterseniz daha iyi bilgi sahibi olabilirsiniz bu şekilde ve hekimin yönlendirmesi ile hareket etmeniz daha iyi olur sizin ve anneniz için tekrardan geçmiş olsun hocam.
    çok teşekkür ederim şu an haplarını almaya başladı iyiye gidiyor
  • 09-08-2023, 20:25:25
    #45
    Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, geçmiş olsun. Kan şekerini düzenli takip edin, ani davranış değişiklikleri bununla ilgili olabilir.
    Çok teşekür ederim


    MasterLaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kurban olduğum,Allah yardımcın olsun şifalar versin inşallah
    amin inşallah çok sağ olun


    ozgur_celebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    slm kardesım bende antalyadayım eğer araba ihtiyacın olursa ara beni
    aleyküm selam çok sağ olun


    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi okuyun annenize güzelce hocam bol bol nas felak ayetel kürsi...
    Allah razı olsun çok sağ olun

    webtasarimcom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH şifa versin hocam.

    Aile ya da akrabalarınızda annenizin çok sevdiği birisi yokmu ? Hani sözü kırılamaz birileri olurya genelde.

    Bu tarz birisi var ise onu annenizin haberi olmadan davet edip, o şekilde hastaneye götürülmesini isteyebilirsiniz.

    Online terapi verenlerde var. Bu tarz bir duruma eğer ikna edebilirseniz annenizi online olarak önce siz bilgilendirme yapıp sonrasında annenizin görüşmesini sağlayabilirsiniz.

    ALLAH zorunuzu kolaylaştırsın tez zamanda.
    çok sağ olun amin inşallah... sevdiğimiz saydığımız kişiler vefat etti malesef ama iyi gidiyor şu an haplarını almaya başladı

    birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam geçmiş olsun ALLAH Şifalar versin.
    amin inşallah çok sağ olun


    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim en kötü rahatsızlığımdan biridir "kendi kendime iyileşirim" düşüncesi.

    Hocam ne yapıp ne edip doktora görünmelisiniz. Davranışlarını etkileyecek derecede sıkıntısı varsa mutlaka önemli bir şeydir. Belki de basit bir çözümü olan bir şey doktora gitmediğiniz için içinden çıkılmaz bir hâl alabilir.
    kesinlikle katılıyorum şu an iyiye gidiyor çok şükür


    KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH şifa Versin hocam.
    amin inşallah çok sağ olun

    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok çok geçmiş olsun. İçini rahat tut, Allah'a dua et, dua senin tek kurtarıcın. Malum durumları düşünme lütfen, sakin ve de sabırlı ol. Annen için dua edicem bugün. Herşey yoluna girer İnşallah. Allah'tan ümit kesilmez.
    çok sağ olun Allah razı olsun




    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böbrekler idrarı süzemezse idrar kana karışır ve garip hareketlere (sinir hali, delirme benzeri vb.) neden olabilir? Böbrek taşıda çok fazla ağrı yapar. Ama bunu forumda çözmeniz imkansız. Her söylediğimiz yanlış birşeye neden olabilir.

    Uzun süre şiddetli ağrıya katlanmak zorunda kalan bir kişinin psikolojisi bozulur.

    Bu yüzden annenizin hastaneye yatışına ikna edin. 112'den olmazsa destek alın. Şifasını bulur inşallah ağrılarını azaltıp tedavi yanıt verirse sakinleşecektir.

    Şimdi aklıma geldi evde sağlık hizmeti var. En azından ağrılarını geçirmek ve sakinleştirici için evde destek alabilirsiniz.

    Sağlık bakanlığı evde bakım sağlık 444 38 33 , kan tahlili iğne vb. bu şekilde güvenli bulduğu ortamda (evde) hastaneye gitmeden bir noktaya kadar tedavi alabilir.

    https://saglik.ibb.istanbul/evde-saglik-hizmeti-2-2/
    Çok sağ olun güzel bilgiler sağlamışsınız


    ibrahimethem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun.
    Allah razı olsun


    DarkRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah şifa versin geçmiş olsun hocam
    Amin çok sağ olun

    TuNBeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum en iyi şifa psikolojik destektir. Bazen insan bu desteği ummadığı bir yerde bulmaktadır. Öncelikle kafasını dağıtmasını sağlaman lazım. Yangın günleri diye bir dizi var son dönemde benim annem babamda aynı buğranı yaşadılar. Yangın Yeri dizisi şu meşhur independenta yangını olayının yaşandığı sıralarda geçen bir hikayeyi anlatıyor. Bizimkiler onunla biraz eski günlere gitti de neşelerini buldular.

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Indepe...er_kazas%C4%B1


    https://www.youtube.com/watch?v=dTSh2E5QOkQ


    Belki annen için faydası olur.

    Bizimkiler seçim sonrası yaşanan zamlardan dolayı biraz kafayı yediler ama şimdi iyiler.
    Sizinkilere de geçmiş olsun çok sağ olun tavsiyeniz için

    pinbtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun. acilden önce böyle bir durum yokken acilde geçirilen zaman sonrası davranışları değişmeye başlamışsa belki de büyükailenizi hastanede kaybetmiş olmanızdan etkilenmiş ve psikolojik hasar almış olabilir.

    sağlık durumu, ağrıları iyiye gidiyor bu konuda sorun yoksa, sadece davranışlarında değişiklik başladıysa konuyla ilgili şahsi olarak gidip görüşme ayarlamanız, tavsiyeleri dinlemeniz ve kendisine yardımcı olmanız uygun olabilir. randevu alın, geçmişteki durumlarınızı anlatın, acil sonrası annenizdeki değişikliklerden bahsedin, hastaneye kesinlikle gelmek istemediğini haliyle sizin kendi çapınızda bir şeyler yapmaya çalışacağınızı söyleyin, bir yol haritası çıkarmaya çalışırlar muhtemelen. siz de en azından biçare beklemez, uzman görüşü alırsınız.
    Çok sağ olun şu an daha iyiye gidiyor çok şükür hapları almaya başladı

    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam, durumunuz zor, bol sabır ve güç diliyorum, acilen bir şekilde profesyonel destek almanız lazım herkesin dediği gibi, daha fazlasını demek de forum ahalisini aşar zaten
    çok sağ olun Allah razı olsun


    Daimonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun
    Çok sağ olun