çok geçmiş olsun. acilden önce böyle bir durum yokken acilde geçirilen zaman sonrası davranışları değişmeye başlamışsa belki de büyükailenizi hastanede kaybetmiş olmanızdan etkilenmiş ve psikolojik hasar almış olabilir.
sağlık durumu, ağrıları iyiye gidiyor bu konuda sorun yoksa, sadece davranışlarında değişiklik başladıysa konuyla ilgili şahsi olarak gidip görüşme ayarlamanız, tavsiyeleri dinlemeniz ve kendisine yardımcı olmanız uygun olabilir. randevu alın, geçmişteki durumlarınızı anlatın, acil sonrası annenizdeki değişikliklerden bahsedin, hastaneye kesinlikle gelmek istemediğini haliyle sizin kendi çapınızda bir şeyler yapmaya çalışacağınızı söyleyin, bir yol haritası çıkarmaya çalışırlar muhtemelen. siz de en azından biçare beklemez, uzman görüşü alırsınız.