Çok geçmiş olsun.
Geçmeyen karın ağrısı varsa önemseyin.
Gitmiyorum diye bir şey yok sözü geçen birisi gelsin doğru hastaneye gidin.
Benim arkadaşımda olmuştu Apandistin patlayacak dedim geçer dedi o gece doktora gitmiş tahlil falan yaptırmış gece bişeyin yok deyip yollamışlar ertesi gün yine geldi işe hala aynı ağrıdan bahsediyor götürdüm başka hastaneye 2 saat sonra ameliyata aldılar biraz daha geç kalsak patlayacaktı.
Apandist olabilir elle baskı yaparak anlayabilirsiniz.
Ama daha farklı şeyde olabilir.
Hastaneye gidin bir şekilde

:
Çok teşekkür ederim... şimdi daha da iyiye gitmeye başladı çok şükür
Rabbim acil şifalar versin hocam bir hekimle görüşün bu durumu isterseniz daha iyi bilgi sahibi olabilirsiniz bu şekilde ve hekimin yönlendirmesi ile hareket etmeniz daha iyi olur sizin ve anneniz için tekrardan geçmiş olsun hocam.
çok teşekkür ederim şu an haplarını almaya başladı iyiye gidiyor