• 07-08-2023, 22:33:19
    #1
    Bundan birkaç ay önce ben de hesap satışı yapmayı düşünüyordum her ne kadar kazançlı da olsa hesap alım ve satım yöntemini etik bulmadım. Hep bir sorun hesap kapanması, geri alınması vs vs. Kafam ağrımasın cebimde 10₺ olsun devam..
  • 07-08-2023, 22:34:49
    #2
    bir tokat seni sendeler ama güçlendirir bizi darbeler
  • 07-08-2023, 22:35:08
    #3
    her zaman savunduğum şeyin arkasındayım ilk mailsiz hesaptan bir cacık olmaz.
    ilk maili olmayan hesapların da nasıl elde edildiği malum ...
  • 07-08-2023, 22:35:08
    #4
    Ads, Ads Daha çok Ads!
    "Hesap" olarak satın almak zaten çok mantıksız, eğer bir hesabın kurucu maili verilmiyorsa o hesabın gitme olasılığı çok yüksektir.
    1 Ay daha beklense mavi tik zaten gelecekti, geldi.
  • 07-08-2023, 22:38:21
    #5
    Risk alıp yöntemini bilen 3 ayda 2m vurdu ama

    Helal olsun valla adamlara.
  • 07-08-2023, 22:38:56
    #6
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Risk alıp yöntemini bilen 3 ayda 2m vurdu ama

    Helal olsun valla adamlara.
    Etik olmadıktan sonra isterse 5m vurayım hocam.. ☺
  • 07-08-2023, 22:40:29
    #7
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etik olmadıktan sonra isterse 5m vurayım hocam.. ☺
    15 yıllık asgari ücreti 3 ayda kazandı adamlar. Böyle düşününce titriyorum
  • 07-08-2023, 22:44:59
    #8
    Bende o hesapların satışlarını yapmadım. Fakat o hesap satanların hepsi de çalıntı hesap satmıyordu. Eski tarihli hesap üreticileri bunun yöntemini bulup Amerika lokasyon hesapları methodlarla uygun hale getirip sattılar. Genelleme yapmak haksızlık olur.

    Hakkıyla kazanan herkese selamlar
  • 07-08-2023, 22:50:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Risk alıp yöntemini bilen 3 ayda 2m vurdu ama

    Helal olsun valla adamlara.
    risk aldım 17 yaşımda 3 ayda 500.000₺ kazandım
    Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etik olmadıktan sonra isterse 5m vurayım hocam.. ☺
    ben mutluyum hocam devam etse devam ederim etik bana göre
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 yıllık asgari ücreti 3 ayda kazandı adamlar. Böyle düşününce titriyorum