• 07-08-2023, 22:56:58
    #10
    sektörden iyiki cekilmisim elimdekileri eritiyorum.. cılkı cıktı
  • 07-08-2023, 23:07:51
    #11
    @berathizms; Tebrikler. Ben yaşayamıyorum, sen yaşa; güzel ez.
  • 07-08-2023, 23:18:47
    #12
    EFEBEY.
    @ufo; bu eleman beni mağdur etmişti yine aklıma geldi umarım reelde denk düşeriz kendisiyle
  • 07-08-2023, 23:28:23
    #13
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    risk aldım 17 yaşımda 3 ayda 500.000₺ kazandım

    ben mutluyum hocam devam etse devam ederim etik bana göre
    Money is money diyorsun yani (: Daha çok marka ve değer yaratıp güzel paralar kazanan gençleri görmek isteriz yoksa para zaten birçok şekilde kazanılır.
    Tabi mutluysan sorun yok aldırış etme bize, hayatında başarılar
  • 07-08-2023, 23:32:01
    #14
    Instagram mavi tik✅
    Meta ile çalıntı olmayan ilk mailli 70-80 hesap sattik 1 tanesi bile çalıntı değildi ve 1 müşteri bile mağdur olmadi

    Bı kısımda haklısınız %90i çalıntı satıp mağdur etti insanları ve hala magduriyetler devam ediyor

    Eğer bir kişi size hesapta 2 adımlı dogrulamayi kapatmayın diyorsa çalıntı hesap almissinizdir

    İyi aksamlar
  • 08-08-2023, 01:10:09
    #15
    HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Risk alıp yöntemini bilen 3 ayda 2m vurdu ama

    Helal olsun valla adamlara.
    Konu nedir hocam merak ettim
  • 08-08-2023, 13:11:00
    #16
    Ben şunu anladım. İlk çıkan şeye bundan denli sazan gibi bakmayacam, doğrudan Method bulup abanacam, etik ya da değil umurumda değil, açıkca diğerlerinin önüne geçme ihtimalim çok yüksek, bir azim yeter. Günümüz Türkiye'sinin gerektirdiği bir yaşantıyı dahil etmek lazım. Fazla kasma yok, abanma var..