berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
risk aldım 17 yaşımda 3 ayda 500.000₺ kazandım

ben mutluyum hocam devam etse devam ederim etik bana göre
Money is money diyorsun yani (: Daha çok marka ve değer yaratıp güzel paralar kazanan gençleri görmek isteriz yoksa para zaten birçok şekilde kazanılır.
Tabi mutluysan sorun yok aldırış etme bize, hayatında başarılar