İyi ki mavi tik işine bulaşmamışım
15
●1.184
- 07-08-2023, 22:35:08"Hesap" olarak satın almak zaten çok mantıksız, eğer bir hesabın kurucu maili verilmiyorsa o hesabın gitme olasılığı çok yüksektir.
1 Ay daha beklense mavi tik zaten gelecekti, geldi. - 07-08-2023, 22:38:56Etik olmadıktan sonra isterse 5m vurayım hocam.. ☺HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2023, 22:40:2915 yıllık asgari ücreti 3 ayda kazandı adamlar. Böyle düşününce titriyorumKoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2023, 22:44:59Bende o hesapların satışlarını yapmadım. Fakat o hesap satanların hepsi de çalıntı hesap satmıyordu. Eski tarihli hesap üreticileri bunun yöntemini bulup Amerika lokasyon hesapları methodlarla uygun hale getirip sattılar. Genelleme yapmak haksızlık olur.
Hakkıyla kazanan herkese selamlar
- 07-08-2023, 22:50:58Üyeliği durduruldurisk aldım 17 yaşımda 3 ayda 500.000₺ kazandımHazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben mutluyum hocam devam etse devam ederim etik bana göreKoray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
HazBusiness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
