Bundan birkaç ay önce ben de hesap satışı yapmayı düşünüyordum her ne kadar kazançlı da olsa hesap alım ve satım yöntemini etik bulmadım. Hep bir sorun hesap kapanması, geri alınması vs vs. Kafam ağrımasın cebimde 10₺ olsun devam..