Bende o hesapların satışlarını yapmadım. Fakat o hesap satanların hepsi de çalıntı hesap satmıyordu. Eski tarihli hesap üreticileri bunun yöntemini bulup Amerika lokasyon hesapları methodlarla uygun hale getirip sattılar. Genelleme yapmak haksızlık olur.

Hakkıyla kazanan herkese selamlar