• 04-08-2023, 22:50:19
    #28
    [QUOTE=SEOmuhendisi;1085662172][QUOTE=ERTET;1085662027]Bazı kişiler kendini ona hizmet etmek zorundaymışsın gibi zannediyor, ürün satıyorsan ona köle olacaksın gibi./QUOTE]

    şu cümle o kadar doğru ki
    /QUOTE]

    benim alıntı niye öyle olmuş ya kalbim çıt
  • 04-08-2023, 22:50:37
    #29
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostlar selam


    hizmet ya da ürün satan, bu konuda ilanı olan arkadaşlar neden bahsettiğimi çok iyi anlayacaktır.

    mesela bir ilan açıyorsunuz, içeriğinden teslimine, ödemesinden garantisine her türlü bilgiyi, şartı vs. yazıyorsunuz. o ilanla ilgili sadece "detaylı pm", "detaylı bilgi alabilir miyim?", "konuyla ilgili bilgi verebilir misiniz? gibisinden bir mesaj alıyorsunuz.

    bunlara nasıl dönüş yapmak lazım =) çünkü ben, bana çok mantıklı gelen "ilanda içerik, fiyat ve diğer şartlarla ilgili detaylı bilgi mevcut, ancak cevabını bulamadıgınız spesifik sorularınız var ise iletin yardımcı olayım" gibisinden yanıt veriyorum ve zaten %99 o mesaja dönüş olmuyor.

    Bu dönüşü de sırf nezaket bende kalsın ve de adam ilan açmış mesaja dönmüyor diye tribe girmesin diye veriyorum. Yoksa zaten bir ilana hiç bakmadan o mesajla dönecek adamın %100 ticaret için değil, laf olsun diye yazdıgını düşünüyorum. Ticaret yapacak adam ilgilenir, okur, bakar, inceler, varsa sorusu net bir şekilde sorar.

    Bir de şeyi anlamıyorum, yahu sen bir manava gidip, bana bu domatesle ilgili detaylı bilgi ver diyor musun yani domates zaten ortada kalitesi de, fiyat da, rengi de, kokusu da, vs.vs... hani nerenin domatesi falan dersin anlarım da bana domatesi anlat demezsin mesela.

    Peki dijitalde ne değişiyorda insanlar ilanlara böyle yaklaşıyor?

    Çünkü 1 değil, 3 değil, 5 değil... çok fazlalar

    Siz ne düşünüyorsunuz?

    Açılan konularda "Detaylı bilgi" konu hakkında farklı bir bilgi birikimi yada benzer bir bilgi birikimi varsa sorulmak amacı ile sorulur. Siz belki yazıyorsunuzdur konularınızda ama başkası yazmıyor. Bırakın detayı detayın ne olduğu bile bilen yok. r10 üzerinden en az benim gördüğüm ve gözlemlediğim başkasının paketleri ile iş yapıp, kendisi yapıyormuş gibi görünüp, iş alan çok olduğu için ister istemez. " Detaylı Bilgi" kelimeleri kullanıyoruz. Yada " Bilgi alabilirmiyim" gibi
  • 04-08-2023, 23:00:29
    #30
    backlinkmatik.com
    [QUOTE=ERTET;1085662212][QUOTE=SEOmuhendisi;1085662172]
    ERTET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı kişiler kendini ona hizmet etmek zorundaymışsın gibi zannediyor, ürün satıyorsan ona köle olacaksın gibi./QUOTE]

    şu cümle o kadar doğru ki
    /QUOTE]

    benim alıntı niye öyle olmuş ya kalbim çıt

    kalbiniz nasıl çıtladı hocam detaylı bilgi alabilir miyim
  • 04-08-2023, 23:03:22
    #31
    Okumayı bilmeyen
    Okumaktan aciz
    Okuduğunu anlamayan bir toplumumuz var.
    Aynı zamanda canlı destek var mı - Var
    Yapıştır gitsin ne istersen sor orada ne yazdığının önemi yok. Orada detaylı olarak yazsa bile illaki chat üzerinden soracaklar.
    Çözümü ise çok basit kısayol hazırla yapıştır cevapla zaman kaybetmeye gerek yok.
  • 05-08-2023, 04:14:55
    #32
    Üyeliği durduruldu
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostlar selam


    hizmet ya da ürün satan, bu konuda ilanı olan arkadaşlar neden bahsettiğimi çok iyi anlayacaktır.

    mesela bir ilan açıyorsunuz, içeriğinden teslimine, ödemesinden garantisine her türlü bilgiyi, şartı vs. yazıyorsunuz. o ilanla ilgili sadece "detaylı pm", "detaylı bilgi alabilir miyim?", "konuyla ilgili bilgi verebilir misiniz? gibisinden bir mesaj alıyorsunuz.

    bunlara nasıl dönüş yapmak lazım =) çünkü ben, bana çok mantıklı gelen "ilanda içerik, fiyat ve diğer şartlarla ilgili detaylı bilgi mevcut, ancak cevabını bulamadıgınız spesifik sorularınız var ise iletin yardımcı olayım" gibisinden yanıt veriyorum ve zaten %99 o mesaja dönüş olmuyor.

    Bu dönüşü de sırf nezaket bende kalsın ve de adam ilan açmış mesaja dönmüyor diye tribe girmesin diye veriyorum. Yoksa zaten bir ilana hiç bakmadan o mesajla dönecek adamın %100 ticaret için değil, laf olsun diye yazdıgını düşünüyorum. Ticaret yapacak adam ilgilenir, okur, bakar, inceler, varsa sorusu net bir şekilde sorar.

    Bir de şeyi anlamıyorum, yahu sen bir manava gidip, bana bu domatesle ilgili detaylı bilgi ver diyor musun yani domates zaten ortada kalitesi de, fiyat da, rengi de, kokusu da, vs.vs... hani nerenin domatesi falan dersin anlarım da bana domatesi anlat demezsin mesela.

    Peki dijitalde ne değişiyorda insanlar ilanlara böyle yaklaşıyor?

    Çünkü 1 değil, 3 değil, 5 değil... çok fazlalar

    Siz ne düşünüyorsunuz?
    Merhaba, beğendiğiniz ürünümüzün fiyatı x₺’dir, ortalama 3 iş günü içerisinde elinize teslim edilmektedir. Satın almayı düşünüyor musunuz?
  • 05-08-2023, 04:19:26
    #33
    Eskiden post kasma vardı, onun için yapılıyordu. Şimdi de laf olsun torba dolsun diye. Satılan ürün ya da hizmetle zerre kadar alakası olmayanlar, okuma özürlüler, bi de dikkati dağınıklar yazıyor.

    İlana kalın harflerle, altı çizili "Pazarlıksız" yazıyorum, adam altına son oluru nedir yazıyor. Cevap vermeyince de mesaj bombardımanına tutuyor
    • SEOmuhendisi
    SEOmuhendisi bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 05-08-2023, 17:10:23
    #34
    çok haklısınız ben de sinir oluyorum
  • 05-08-2023, 19:12:05
    #35
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostlar selam


    hizmet ya da ürün satan, bu konuda ilanı olan arkadaşlar neden bahsettiğimi çok iyi anlayacaktır.

    mesela bir ilan açıyorsunuz, içeriğinden teslimine, ödemesinden garantisine her türlü bilgiyi, şartı vs. yazıyorsunuz. o ilanla ilgili sadece "detaylı pm", "detaylı bilgi alabilir miyim?", "konuyla ilgili bilgi verebilir misiniz? gibisinden bir mesaj alıyorsunuz.

    bunlara nasıl dönüş yapmak lazım =) çünkü ben, bana çok mantıklı gelen "ilanda içerik, fiyat ve diğer şartlarla ilgili detaylı bilgi mevcut, ancak cevabını bulamadıgınız spesifik sorularınız var ise iletin yardımcı olayım" gibisinden yanıt veriyorum ve zaten %99 o mesaja dönüş olmuyor.

    Bu dönüşü de sırf nezaket bende kalsın ve de adam ilan açmış mesaja dönmüyor diye tribe girmesin diye veriyorum. Yoksa zaten bir ilana hiç bakmadan o mesajla dönecek adamın %100 ticaret için değil, laf olsun diye yazdıgını düşünüyorum. Ticaret yapacak adam ilgilenir, okur, bakar, inceler, varsa sorusu net bir şekilde sorar.

    Bir de şeyi anlamıyorum, yahu sen bir manava gidip, bana bu domatesle ilgili detaylı bilgi ver diyor musun yani domates zaten ortada kalitesi de, fiyat da, rengi de, kokusu da, vs.vs... hani nerenin domatesi falan dersin anlarım da bana domatesi anlat demezsin mesela.

    Peki dijitalde ne değişiyorda insanlar ilanlara böyle yaklaşıyor?

    Çünkü 1 değil, 3 değil, 5 değil... çok fazlalar

    Siz ne düşünüyorsunuz?
    post spam olarak düşünün. imzalarda reklamları var, ne kadar çok konuda postları olursa reklamları o kadar çok insana ulaşacak, kendi ürünlerini tanıtmış olacaklar. ben de bi konu açıyorum mesela alakalı alakasız yazan tipler oluyor. sadece post atmış ve reklamını yapmış olmak için.
  • 05-08-2023, 20:25:50
    #36
    Bunu geçtim artık buradan bir site sattım hayırlı olsun dedik sonrasında devir işlemlerini başlatıyorum, süper dedi ondan sonra ne ses ne seda. Vazgeçtiyseniz haber verin diye mesajda attım ona da dönüş yok