Eskiden post kasma vardı, onun için yapılıyordu. Şimdi de laf olsun torba dolsun diye. Satılan ürün ya da hizmetle zerre kadar alakası olmayanlar, okuma özürlüler, bi de dikkati dağınıklar yazıyor.
İlana kalın harflerle, altı çizili "Pazarlıksız" yazıyorum, adam altına son oluru nedir yazıyor. Cevap vermeyince de mesaj bombardımanına tutuyor