Bunu geçtim artık buradan bir site sattım hayırlı olsun dedik sonrasında devir işlemlerini başlatıyorum, süper dedi ondan sonra ne ses ne seda. Vazgeçtiyseniz haber verin diye mesajda attım ona da dönüş yok