• 17-05-2009, 15:08:46
    #1
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar bu konuyu coğu kişi gereksiz bulur çoğu kişi kafasına göre - rep verir ama hiç umrumda değil ben sizi aydınlatmak istiyorum...

    Arkadaşlar msnlerimizi tanımadığımız kişiler ekliyor ve r10 davetiyesi istiyor,bizde bazen iyi niyetimizden gönderiyoruz ve birden bir bakıyoruz forumdan banlanmışız banlanmamızın nedeni Referans olmamız. İyilik için gönderiyoruz kötü oluyoruz adımız kötüye çıkıyor dikkatli olun lütfen benim msn mi birçok kişi ekledi hiçbirisine göndermedim en son bugün birisi daha ekledi yine aynı şekilde ve çok kısada olsa log ve bi screen koyuyorum...
    Screeni buraya koyuyorum fakat msn adresini sansürlüyorum belki birinizin tanıdığıdır ve zararı yoktur yine bilmeyerek kötülemeyelim

    LOG :

    Messenger Plus! Sohbet Günlüğü
    Oturum Başlama: 17 Mayıs 2009 Pazar
    ﻻ Øмúя™ √ (oylesine1isi@live.com)
    Hayata Yeniden BaşLıyorum......... (xxxxx_xxxx@hotmail.com@hotmail.com)
    (14:45) Hayata Yeniden B: merhabaLar
    (14:45) Hayata Yeniden B: müsaitmisiniz
    (14:45) ﻻ: Merhabalar buyrun tabi.

    Oturum Başlama: 17 Mayıs 2009 Pazar
    ﻻ Øмúя™ √ (oylesine1isi@live.com)
    Hayata Yeniden BaşLıyorum......... (xxxxx_xxxx@hotmail.com)
    (14:45) Hayata Yeniden B: r10 davetiyeniz varmı acaba
    (14:45) Hayata Yeniden B: para Lazımda
    (14:45) Hayata Yeniden B: post işLeri
    (14:45) Hayata Yeniden B: içn
    (14:45) ﻻ: tanımadığım kişilere davetiye göndermiyorum.
    (14:46) Hayata Yeniden B: anLadım peki sağoLun

    Not : Kendi Msnmi sansürlemedim, eğerki böyle birşey yasak ise felan lütfen uyarınız.
    Buyrun bu da screen :
  • 17-05-2009, 15:15:03
    #2
    benide nerden ekliyorlarsa ekliyorlar abi r10 davetiyesi versene host satacam diyor yaş kaç diyorum 15-16..forumu tostçulardan koruyorum
  • 17-05-2009, 15:16:43
    #3
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    warchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide nerden ekliyorlarsa ekliyorlar abi r10 davetiyesi versene host satacam diyor yaş kaç diyorum 15-16..forumu tostçulardan koruyorum
    ya aralarında iyileri vardır ama insanda şüphe uyandırıyor tanımadıkları insanlardan davetiye istemek
  • 17-05-2009, 15:27:39
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Kimse bana gelmedi forumda iş yaptığım kişiler hariç kimsede msn adresim yok sizde iş yapmadığınız ve samimiyetinizin olmadığı kişiler ile msnden muhattap olmaz iseniz kimse sizden davetiye istemez.
  • 17-05-2009, 15:28:31
    #5
    Bende göndermiyorum. Tanımadıklara göndermemek lazım.
  • 17-05-2009, 15:30:05
    #6
    ben tanıdığıma da göndermem
  • 17-05-2009, 15:33:12
    #7
    Banada geliyorlar veremem diyorum siliyorum
  • 17-05-2009, 15:33:13
    #8
    warchild adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benide nerden ekliyorlarsa ekliyorlar abi r10 davetiyesi versene host satacam diyor yaş kaç diyorum 15-16..forumu tostçulardan koruyorum
    yaşına göre değerlendirmen yanlış yaşı küçük ama büyük sorumluluk sahibi çok kişi tanıyorum
  • 17-05-2009, 15:33:35
    #9
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    yorumlar için teşekkürler ayrıca MaidZoe sende sağol