Arkadaşlar msnlerimizi tanımadığımız kişiler ekliyor ve r10 davetiyesi istiyor,bizde bazen iyi niyetimizden gönderiyoruz ve birden bir bakıyoruz forumdan banlanmışız banlanmamızın nedeni Referans olmamız. İyilik için gönderiyoruz kötü oluyoruz adımız kötüye çıkıyor dikkatli olun lütfen benim msn mi birçok kişi ekledi hiçbirisine göndermedim en son bugün birisi daha ekledi yine aynı şekilde ve çok kısada olsa log ve bi screen koyuyorum...
Screeni buraya koyuyorum fakat msn adresini sansürlüyorum belki birinizin tanıdığıdır ve zararı yoktur yine bilmeyerek kötülemeyelim

LOG :
Messenger Plus! Sohbet Günlüğü
Oturum Başlama: 17 Mayıs 2009 Pazar
ﻻ Øмúя™ √ (oylesine1isi@live.com)
Hayata Yeniden BaşLıyorum......... (xxxxx_xxxx@hotmail.com@hotmail.com)
(14:45) Hayata Yeniden B: merhabaLar
(14:45) Hayata Yeniden B: müsaitmisiniz
(14:45) ﻻ: Merhabalar buyrun tabi.
Oturum Başlama: 17 Mayıs 2009 Pazar
ﻻ Øмúя™ √ (oylesine1isi@live.com)
Hayata Yeniden BaşLıyorum......... (xxxxx_xxxx@hotmail.com)
(14:45) Hayata Yeniden B: r10 davetiyeniz varmı acaba
(14:45) Hayata Yeniden B: para Lazımda
(14:45) Hayata Yeniden B: post işLeri
(14:45) Hayata Yeniden B: içn
(14:45) ﻻ: tanımadığım kişilere davetiye göndermiyorum.
(14:46) Hayata Yeniden B: anLadım peki sağoLun
Not : Kendi Msnmi sansürlemedim, eğerki böyle birşey yasak ise felan lütfen uyarınız.
Buyrun bu da screen :
forumda iş yaptığım kişiler hariç kimsede msn adresim yok sizde iş yapmadığınız ve samimiyetinizin olmadığı kişiler ile msnden muhattap olmaz iseniz kimse sizden davetiye istemez.