Konu
herkese r10 davetiyesi göndermeyin!
17-05-2009, 15:15:03
#2
warchild
benide nerden ekliyorlarsa ekliyorlar abi r10 davetiyesi versene host satacam diyor yaş kaç diyorum 15-16..forumu tostçulardan koruyorum