Kimse bana gelmedi forumda iş yaptığım kişiler hariç kimsede msn adresim yok sizde iş yapmadığınız ve samimiyetinizin olmadığı kişiler ile msnden muhattap olmaz iseniz kimse sizden davetiye istemez.