Konu
herkese r10 davetiyesi göndermeyin!
17-05-2009, 15:27:39
#4
OfisTech
Üyeliği durduruldu
Kimse bana gelmedi
forumda iş yaptığım kişiler hariç kimsede msn adresim yok sizde iş yapmadığınız ve samimiyetinizin olmadığı kişiler ile msnden muhattap olmaz iseniz kimse sizden davetiye istemez.