selamlar 17 yaşındayım sadece mavi tik ve sosyal medya hizmetleri sayesinde son 3 ayda kazandığım para sizce nasıl? mavi tik işi bitti sayılır daha da getirmiyor bir şey. Bu parayla ne yapabilirim yurt dışına gitmek için dolara atıp 18 imi beklemem mantıklı mı ? veya gidebilir miyim okuma adı altında yerleşmeye ?
(vergileri verildi)
Yurt dışını çok tavsiye ederim hocam.
Paranın tamamını yemek yerine bir kısmıylada pasif gelir sistemleri oluşturup hem gezerken hem para kazanabilirsiniz.
Allah bol kazançlar versin
Hocam reşit olmadığın için şuan çok kısıtlısın tavsiyem paranı kripto ve hissede bekletip 18 e gelmeyi beklemen gelince hem paranı katlamış olursun hemde bir kısıtlaman kalmaz
Yurt dışını çok tavsiye ederim hocam.
Paranın tamamını yemek yerine bir kısmıylada pasif gelir sistemleri oluşturup hem gezerken hem para kazanabilirsiniz.
Allah bol kazançlar versin
hocam gidebilmek için elimden geleni yapacağım en büyük hayalim.
Hocam reşit olmadığın için şuan çok kısıtlısın tavsiyem paranı kripto ve hissede bekletip 18 e gelmeyi beklemen gelince hem paranı katlamış olursun hemde bir kısıtlaman kalmaz