selamlar 17 yaşındayım sadece mavi tik ve sosyal medya hizmetleri sayesinde son 3 ayda kazandığım para sizce nasıl? mavi tik işi bitti sayılır daha da getirmiyor bir şey. Bu parayla ne yapabilirim yurt dışına gitmek için dolara atıp 18 imi beklemem mantıklı mı ? veya gidebilir miyim okuma adı altında yerleşmeye ?
(vergileri verildi)