• 26-07-2023, 22:29:56
    #10
    berathizms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar 17 yaşındayım sadece mavi tik ve sosyal medya hizmetleri sayesinde son 3 ayda kazandığım para sizce nasıl? mavi tik işi bitti sayılır daha da getirmiyor bir şey. Bu parayla ne yapabilirim yurt dışına gitmek için dolara atıp 18 imi beklemem mantıklı mı ? veya gidebilir miyim okuma adı altında yerleşmeye ?
    (vergileri verildi)
    Hocam eğer fazla harcamadan gelir istiyorsan açarsın global smmpanel reklamını çıkarsın biraz bir adam tutarsın sisteme bakacak desteğe bakacak günde 1 2 saat baksan tamamdır.
  • 26-07-2023, 22:32:10
    #11
    Ne güzel istanbul be...🙃🫠
  • 26-07-2023, 22:41:10
    #12
    Platin üye
    Yurt dışında ne yapacaksın fikrin var mı yoksa benzinlikte olsa çalışırım diyerek çıkacak mısın
  • 26-07-2023, 22:44:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurt dışında ne yapacaksın fikrin var mı yoksa benzinlikte olsa çalışırım diyerek çıkacak mısın
    benzinlikte olsa çalışırım hocam
  • 26-07-2023, 23:03:17
    #14
    Ne yapacağını söyleyemem ama ne yapmayacağını söyleyebilirim
    Sakın saçma sapan kripto paralara ya da NFT lere yatırma.
    Son 10 yılın en büyük dolandırıcılığı crypto para ve iarfrayer pişirme makinesidir)