• 26-07-2023, 14:29:13
    #1
    Arkadaşlar sorum basit. Her türlü imkanınız mevcut olsa ülkemizin hangi şehrinde yaşardınız? Sebebiyle birlikte yazar mısınız? Ben genç ve bekar bir adamım eğlenmeyi seviyorum. Bana nereyi tavsiye ederdiniz?
  • 26-07-2023, 14:30:31
    #2
    Amerika
    edit. düşünmesi geri birey etiketini yapıştırmayın sorunun ne olduğunu biliyorum
  • 26-07-2023, 14:30:59
    #3
    Sokak köpeklerinin olmadığı, denize yakın olan herhangi bir yerde.
  • 26-07-2023, 14:31:06
    #4
    Sana İstanbul' u tavsiye ederdim.

    İmkan mevcut olsa Sinop'ta yaşardım, sessiz sakin. Para da varsa tamamdır
  • 26-07-2023, 14:32:07
    #5
    Bakış açını şu şekilde değiştirelim o halde,
    Bu arkadaşı alacaksın heryer senin olacak.
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...12991596/detay
  • 26-07-2023, 14:32:18
    #6
    Kastamonu - ABANA

    Hem deniz kenarı, hem havası temiz, hem kalabalıktan uzak, hem de memleketim
    Emekli olunca ya da olmadan oraya yerleşmeyi düşünüyorum( Yaş 20 ), insan yaşlanmaz orada.

    Tavsiye ederim.
  • 26-07-2023, 14:32:35
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Eskiden her yerinde yasamak isterdim, fakat suan gerçekleri gördükten sonra hic bir yerinde yasamak istemiyorum. Insanlarin cogunlugu uç kagitci ve menfaatci olmus.
  • 26-07-2023, 14:33:00
    #8
    Net bir şekilde Fethiye derdim. İlçe olarakta Göcekten yana olurdum. Bir çok imkan mevcut. Araç varsa çok rahat Muğla yapılıyor. Diğer yazlık kısımlara geçiş çok rahat. Yolu çok güzel. Özellikle 2 şerit olması ve virajlı olması. Eğlence alanları genel anlamda fazla. İmkan dahilinde eğer bir yat yada tekne varsa gerçekten Kaliteyi dolu dolu yaşayabilirsin. Genel anlamda normal dışarıya göre artacaktır ancak gerçekten konfor kalite her şey bir arada. İstediğin zaman kolaylıkla İstanbul'a gelir eğlenceye kaldığın yerden devam edersin.
  • 26-07-2023, 14:33:07
    #9
    Artvin / Arhavi