Arkadaşlar sorum basit. Her türlü imkanınız mevcut olsa ülkemizin hangi şehrinde yaşardınız? Sebebiyle birlikte yazar mısınız? Ben genç ve bekar bir adamım eğlenmeyi seviyorum. Bana nereyi tavsiye ederdiniz?