Net bir şekilde Fethiye derdim. İlçe olarakta Göcekten yana olurdum. Bir çok imkan mevcut. Araç varsa çok rahat Muğla yapılıyor. Diğer yazlık kısımlara geçiş çok rahat. Yolu çok güzel. Özellikle 2 şerit olması ve virajlı olması. Eğlence alanları genel anlamda fazla. İmkan dahilinde eğer bir yat yada tekne varsa gerçekten Kaliteyi dolu dolu yaşayabilirsin. Genel anlamda normal dışarıya göre artacaktır ancak gerçekten konfor kalite her şey bir arada. İstediğin zaman kolaylıkla İstanbul'a gelir eğlenceye kaldığın yerden devam edersin.