Kastamonu - ABANA

Hem deniz kenarı, hem havası temiz, hem kalabalıktan uzak, hem de memleketim
Emekli olunca ya da olmadan oraya yerleşmeyi düşünüyorum( Yaş 20 ), insan yaşlanmaz orada.

Tavsiye ederim.