• 25-07-2023, 11:38:31
    #1
    Merhabalar,
    Millenicom kullanan arkadaşlar bilir geçtiğimiz aylarda 169₺ ödediğimiz fatura ay sonunda birden 239₺ olarak yansıtıldı. Hiç bir bilgi zam vs bildirilmemişti. Bu olaydan sonra benim gibi bir çok kişi direk başka firmaya geçmişti.
    Başka firmaya taşıma yaptıktan hemen sonra fatura itirazında bulundum.
    Kaymakamlık tarafından haklı görülüp haber verilmeden yapılan zammın iadesine karar verildi.

    Millenicom ile aynı sorunu yaşayan arkadaşlar sadece tüketici heyetine online başvuru yapmanız yeterli.
  • 25-07-2023, 11:57:05
    #2
    En yakın zamanda bende farklı firmaya geçiş yapıcam. Haber vermeden yapılan zamlar, kesintiler, müşteri hizmetlerine bağlanamama, yeterli hız verememe vs vs daha birçok sorun. Lanet bir firma
  • 25-07-2023, 12:04:17
    #3
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En yakın zamanda bende farklı firmaya geçiş yapıcam. Haber vermeden yapılan zamlar, kesintiler, müşteri hizmetlerine bağlanamama, yeterli hız verememe vs vs daha birçok sorun. Lanet bir firma
    Gibirnet geçtim ben fiyatı çok uygundu geçen ay geçtiğimde, bu ay onlarda 240 yaptılar ama bir diğer sorunu gibirnet ile ip TV izlenmiyor o yüzden bu ay birde comneti deneyeceğim yıllık ödemede yaptığı indirim ilgi çekici.
  • 25-07-2023, 12:12:19
    #4
    ykyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gibirnet geçtim ben fiyatı çok uygundu geçen ay geçtiğimde, bu ay onlarda 240 yaptılar ama bir diğer sorunu gibirnet ile ip TV izlenmiyor o yüzden bu ay birde comneti deneyeceğim yıllık ödemede yaptığı indirim ilgi çekici.
    Türk telekom tekelleşti hocam oraya geçicem mecburen. Bulunduğum bölgede bütün firmalar türk Telekom altyapısı kullanıyor
  • 25-07-2023, 12:25:30
    #5
    Kurumsal PLUS
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk telekom tekelleşti hocam oraya geçicem mecburen. Bulunduğum bölgede bütün firmalar türk Telekom altyapısı kullanıyor
    Pişman olursunuz hocam başka firmaya geçin
  • 25-07-2023, 12:28:01
    #6
    Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pişman olursunuz hocam başka firmaya geçin
    5 yıl Türk Telekom kullandım hocam. En azından adamları aradığımızda çaba harcamadan müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorum ve sürekli kafalarına göre zam politikaları, kesinti vs olmuyor