Merhabalar,
Millenicom kullanan arkadaşlar bilir geçtiğimiz aylarda 169₺ ödediğimiz fatura ay sonunda birden 239₺ olarak yansıtıldı. Hiç bir bilgi zam vs bildirilmemişti. Bu olaydan sonra benim gibi bir çok kişi direk başka firmaya geçmişti.
Başka firmaya taşıma yaptıktan hemen sonra fatura itirazında bulundum.
Kaymakamlık tarafından haklı görülüp haber verilmeden yapılan zammın iadesine karar verildi.
Millenicom ile aynı sorunu yaşayan arkadaşlar sadece tüketici heyetine online başvuru yapmanız yeterli.
Millenicom fatura itirazı
5
●140
- 25-07-2023, 12:04:17Gibirnet geçtim ben fiyatı çok uygundu geçen ay geçtiğimde, bu ay onlarda 240 yaptılar ama bir diğer sorunu gibirnet ile ip TV izlenmiyor o yüzden bu ay birde comneti deneyeceğim yıllık ödemede yaptığı indirim ilgi çekici.seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2023, 12:12:19Türk telekom tekelleşti hocam oraya geçicem mecburen. Bulunduğum bölgede bütün firmalar türk Telekom altyapısı kullanıyorykyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2023, 12:25:30Pişman olursunuz hocam başka firmaya geçinseyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2023, 12:28:015 yıl Türk Telekom kullandım hocam. En azından adamları aradığımızda çaba harcamadan müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorum ve sürekli kafalarına göre zam politikaları, kesinti vs olmuyorDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
