Merhabalar,
Millenicom kullanan arkadaşlar bilir geçtiğimiz aylarda 169₺ ödediğimiz fatura ay sonunda birden 239₺ olarak yansıtıldı. Hiç bir bilgi zam vs bildirilmemişti. Bu olaydan sonra benim gibi bir çok kişi direk başka firmaya geçmişti.
Başka firmaya taşıma yaptıktan hemen sonra fatura itirazında bulundum.
Kaymakamlık tarafından haklı görülüp haber verilmeden yapılan zammın iadesine karar verildi.

Millenicom ile aynı sorunu yaşayan arkadaşlar sadece tüketici heyetine online başvuru yapmanız yeterli.