Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pişman olursunuz hocam başka firmaya geçin
5 yıl Türk Telekom kullandım hocam. En azından adamları aradığımızda çaba harcamadan müşteri hizmetlerine bağlanabiliyorum ve sürekli kafalarına göre zam politikaları, kesinti vs olmuyor