• 24-07-2023, 18:32:14
    #19
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sıcak artık sorun olmaktan çıktı. Asıl sorun Nem....
    Bizde deniz yok çok şükür sadece sıcak
  • 24-07-2023, 19:50:45
    #20
    Buyrun gelin konyada misafir edeyim hocam bilgisayarınızı alıp gelin 2 pencereyi açtığımda üşüyorum...
  • 25-07-2023, 00:50:41
    #21
    Sıvı tüketimini arttır hocam.
  • 25-07-2023, 00:55:22
    #22
    Vicks sür güzelce yedir vücuda 😂
  • 25-07-2023, 02:06:54
    #23
    çarşamba istanbul için 39 derece gösteriyor 25 yaşındayım hiç bu kadar derece gösterdiğini hatırlamıyorum
  • 25-07-2023, 13:47:29
    #24
    LaseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben depremden dolayı İskenderundan şubat ayında Ankaraya taşındım. Söyleyeceğim tek şey şükretmen gerektiği, Hatay-Akdeniz kesimi o kadar sıcaktı ki ben oradayken burada geceleri üşüyorum öyle bir fark var
    İnanmayacaksınız ama 2 gün önce battaniyeyle yatıyordum 2 gündür sıcak diye çarşafa geçtim
    Ben Ankarada yaşasaydim bende şükrederdim.
  • 25-07-2023, 15:05:13
    #25
    Ankara'da son 1 haftadır zar zor uyuyorum sıcaktan. Pencereyi açıyorum ama fayda etmiyor. Geçen yılda sıcak oluyordu ama bu yıl bambaşka. Vantilatör sesten uyutmuyor.

    Soğuğun çözümü var ama sıcağın evdeyken klimadan başka çözümü yok dışarıda hiç çözümü yok. Allah dışarıda çalışanlara kolaylık versin.
  • 25-07-2023, 16:10:05
    #26
    Sıcaklığın Kolyesi +9 - Sıcaklığa Karşı Dayanıklılık +%35

    Bunun seti lazım hocam.

    Küpe ve Bilezik'te de var.

  • 25-07-2023, 16:12:48
    #27
    GÖKTUĞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soğuklara karşı dayanıklılık bir şekilde kazanılıyor, en kötü ihtimalde sürekli soğuğa maruz kalan insanın bünyesi alışıyor. Ama yıllardır Akdeniz bölgesindeyim ben sıcağa karşı rahat ettiğimi hiç hatırlamıyorum. Klimanın altında bile çok da serin hissetmiyorum. Anlamadım bu işi. Şimdi Çarşamba ve Perşembe büyük sıcaklıklar gelecek. Herhalde yatacağız bütün gün, bu nedir yav.

    feng şui taktiği ile siliyorum sıcağı Gökkktuuğğğ bizim burdan @belkide; vardı sanırım eridi @BilalBayar; hiç seslenmiyorum bile