Ankara'da son 1 haftadır zar zor uyuyorum sıcaktan. Pencereyi açıyorum ama fayda etmiyor. Geçen yılda sıcak oluyordu ama bu yıl bambaşka. Vantilatör sesten uyutmuyor.

Soğuğun çözümü var ama sıcağın evdeyken klimadan başka çözümü yok dışarıda hiç çözümü yok. Allah dışarıda çalışanlara kolaylık versin.