Soğuklara karşı dayanıklılık bir şekilde kazanılıyor, en kötü ihtimalde sürekli soğuğa maruz kalan insanın bünyesi alışıyor. Ama yıllardır Akdeniz bölgesindeyim ben sıcağa karşı rahat ettiğimi hiç hatırlamıyorum. Klimanın altında bile çok da serin hissetmiyorum. Anlamadım bu işi. Şimdi Çarşamba ve Perşembe büyük sıcaklıklar gelecek. Herhalde yatacağız bütün gün, bu nedir yav.
feng şui taktiği ile siliyorum sıcağı Gökkktuuğğğ

bizim burdan
@belkide; vardı sanırım eridi
@BilalBayar; hiç seslenmiyorum bile