Hayatınızın en güzel zamanları?
33
●966
- 19-07-2023, 22:47:33Evet ben de çok görmeye başladım genel bir bunalım var sanırım ki bende aynı durumdan muzdaribim. Bıkkınlık, hiçbir şeyden zevk alamama, giriştiğim her işin elimde patlaması.. vb. Eğer geriye dönebilseydim dönüp değiştirmek istediğim çok şey var örneğin; zamanımı boşa harcamak yerine kendimi geliştirmeye bakardım. Prime dönem diyebileceğim bir dönemim yok sanırım genellikle hüzün.. 🙃
- 19-07-2023, 22:48:49Araştırma yapmaya bayılan bir insanım ve tek mutlu olduğum an bu an her yenilik beni sevindiriyor ama son zamanda kendimi biraz yıprattım gibiaspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2023, 22:49:39senin gelelin 3 ay mı olmuş ben daha geçen hafta diye hatırlıyorum zaman ne ara geçmişHuzuzii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2023, 22:49:54Heh işte bu arkadaş açmıştı o konuyuaspetbiebs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen de bendensin, kendini geliştirme açısında ben hiçbir zaman yeterli göremedim mesela kendimi.Huzuzii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de inanıyorum illa bi' yerinde hayatın beli kırılacak, her şey bi' şekilde öyle ya da böyle rayına girecek gibi hissediyorum. Umarım ülkem adına da olur.hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 19-07-2023, 22:50:57Benim de tam pişmanlıklarımın başladığı yıllar, corona da hemen arkasından bekletmeden geldi eve tıktımiracuzunlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-07-2023, 22:52:16Okula ilk başladığım ve 2-3 TL'nin bana yettiğini hatırladığım yıllar.aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
