• 17-07-2023, 23:25:18
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tefeci misiniz hocam
    Hayır
    Arbitraj yapıyorum.

    Tefecilik eğitimsiz toplumlarda yetişenlere has bir meşkuliyetdir.
    • TurkMet
    TurkMet bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2023, 23:25:32
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün geldim yurtdışından. Yarın sabah erken tekrar Malta da olmak isterdim. İki hafta sonra gerçi tekrar gidiyorum.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşiniz nedir hocam ?
    abi yetkili bir abiye benziyor😊
  • 17-07-2023, 23:26:34
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır
    Arbitraj yapıyorum.

    Tefecilik eğitimsiz toplumlarda yetişenlere has bir meşkuliyetdir.
    Hayır ironi amaçlı söyledim bundan sonra gerçek mesleğinizi söyleyeceğinizi tahmin ettim.

    Hayırlı kazançlar
  • 17-07-2023, 23:26:47
    #13
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi yetkili bir abiye benziyor😊
    Estafurullah
    Sadece kökenim olan topluma bir nebze faydalı olmaya çalışıyorum. Ama her anı hüsran
  • 17-07-2023, 23:28:35
    #14
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır ironi amaçlı söyledim bundan sonra gerçek mesleğinizi söyleyeceğinizi tahmin ettim.

    Hayırlı kazançlar
    Gerçek işimdir.
    Para arbitrajı yapıyorum.

    Ülkeler arası paraları farklı para birimlerini alıp satıyorum. Bundan mütevellit sürekli farklı ülkelerdeyim. Seviyorum işimi
    • TurkMet
    • Sirr
    TurkMet ve bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2023, 23:28:49
    #15
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün geldim yurtdışından. Yarın sabah erken tekrar Malta da olmak isterdim. İki hafta sonra gerçi tekrar gidiyorum.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estafurullah
    Sadece kökenim olan topluma bir nebze faydalı olmaya çalışıyorum. Ama her anı hüsran
    abi arbitraj demeden profil fotoğrafına baktım kesin ceo falan dedim hatta mutlu oldum ne güzel başlığıma yetkili bir abi yazdı diye😊
  • 17-07-2023, 23:29:41
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçek işimdir.
    Para arbitrajı yapıyorum.

    Ülkeler arası paraları farklı para birimlerini alıp satıyorum. Bundan mütevellit sürekli farklı ülkelerdeyim. Seviyorum işimi
    Anlattığıniza göre zevkli ve kârlı bir işe benziyor
  • 17-07-2023, 23:31:00
    #17
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi arbitraj demeden profil fotoğrafına baktım kesin ceo falan dedim hatta mutlu oldum ne güzel başlığıma yetkili bir abi yazdı diye😊
    Çok eskiden öyleydim.
    Asıl işim Linux/Unix sunucu yönetimi (eskiden)

    xxxx bankasında da bir zamanlar ATM güvenlik uzmanı.

    Sonra bıraktım tüm işleri.
    • greenmile
    greenmile bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2023, 23:32:55
    #18
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok eskiden öyleydim.
    Asıl işim Linux/Unix sunucu yönetimi (eskiden)

    xxxx bankasında da bir zamanlar ATM güvenlik uzmanı.

    Sonra bıraktım tüm işleri.
    anladım abi umarım yolun açık olur. şansın hep yanında olsun