Yarın sabaha nasıl bir şekilde başlamak isterdiniz? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yarın sabaha nasıl bir şekilde başlamak isterdiniz?
22
●
436
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yarın sabaha nasıl bir şekilde başlamak isterdiniz?
1
2
3
17-07-2023, 23:25:18
#10
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tefeci misiniz hocam
Hayır
Arbitraj yapıyorum.
Tefecilik eğitimsiz toplumlarda yetişenlere has bir meşkuliyetdir.
TurkMet
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-07-2023, 23:25:32
#11
greenmile
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün geldim yurtdışından. Yarın sabah erken tekrar Malta da olmak isterdim. İki hafta sonra gerçi tekrar gidiyorum.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşiniz nedir hocam ?
abi yetkili bir abiye benziyor😊
17-07-2023, 23:26:34
#12
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır
Arbitraj yapıyorum.
Tefecilik eğitimsiz toplumlarda yetişenlere has bir meşkuliyetdir.
Hayır ironi amaçlı söyledim bundan sonra gerçek mesleğinizi söyleyeceğinizi tahmin ettim.
Hayırlı kazançlar
17-07-2023, 23:26:47
#13
Misafir
greenmile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi yetkili bir abiye benziyor😊
Estafurullah
Sadece kökenim olan topluma bir nebze faydalı olmaya çalışıyorum. Ama her anı hüsran
17-07-2023, 23:28:35
#14
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hayır ironi amaçlı söyledim bundan sonra gerçek mesleğinizi söyleyeceğinizi tahmin ettim.
Hayırlı kazançlar
Gerçek işimdir.
Para arbitrajı yapıyorum.
Ülkeler arası paraları farklı para birimlerini alıp satıyorum. Bundan mütevellit sürekli farklı ülkelerdeyim. Seviyorum işimi
TurkMet
ve
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
17-07-2023, 23:28:49
#15
greenmile
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Dün geldim yurtdışından. Yarın sabah erken tekrar Malta da olmak isterdim. İki hafta sonra gerçi tekrar gidiyorum.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Estafurullah
Sadece kökenim olan topluma bir nebze faydalı olmaya çalışıyorum. Ama her anı hüsran
abi arbitraj demeden profil fotoğrafına baktım kesin ceo falan dedim hatta mutlu oldum ne güzel başlığıma yetkili bir abi yazdı diye😊
17-07-2023, 23:29:41
#16
Misafir
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gerçek işimdir.
Para arbitrajı yapıyorum.
Ülkeler arası paraları farklı para birimlerini alıp satıyorum. Bundan mütevellit sürekli farklı ülkelerdeyim. Seviyorum işimi
Anlattığıniza göre zevkli ve kârlı bir işe benziyor
17-07-2023, 23:31:00
#17
Misafir
greenmile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
abi arbitraj demeden profil fotoğrafına baktım kesin ceo falan dedim hatta mutlu oldum ne güzel başlığıma yetkili bir abi yazdı diye😊
Çok eskiden öyleydim.
Asıl işim Linux/Unix sunucu yönetimi (eskiden)
xxxx bankasında da bir zamanlar ATM güvenlik uzmanı.
Sonra bıraktım tüm işleri.
greenmile
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
17-07-2023, 23:32:55
#18
greenmile
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok eskiden öyleydim.
Asıl işim Linux/Unix sunucu yönetimi (eskiden)
xxxx bankasında da bir zamanlar ATM güvenlik uzmanı.
Sonra bıraktım tüm işleri.
anladım abi umarım yolun açık olur. şansın hep yanında olsun
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler