abi arbitraj demeden profil fotoğrafına baktım kesin ceo falan dedim hatta mutlu oldum ne güzel başlığıma yetkili bir abi yazdı diye😊
Çok eskiden öyleydim.
Asıl işim Linux/Unix sunucu yönetimi (eskiden)
xxxx bankasında da bir zamanlar ATM güvenlik uzmanı.
Sonra bıraktım tüm işleri.