greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
abi arbitraj demeden profil fotoğrafına baktım kesin ceo falan dedim hatta mutlu oldum ne güzel başlığıma yetkili bir abi yazdı diye😊
Çok eskiden öyleydim.
Asıl işim Linux/Unix sunucu yönetimi (eskiden)

xxxx bankasında da bir zamanlar ATM güvenlik uzmanı.

Sonra bıraktım tüm işleri.