Dün geldim yurtdışından. Yarın sabah erken tekrar Malta da olmak isterdim. İki hafta sonra gerçi tekrar gidiyorum.
Estafurullah
Sadece kökenim olan topluma bir nebze faydalı olmaya çalışıyorum. Ama her anı hüsran
abi arbitraj demeden profil fotoğrafına baktım kesin ceo falan dedim hatta mutlu oldum ne güzel başlığıma yetkili bir abi yazdı diye😊